How can we dance when our earth is turning?

Jag överlevde nog isvaken. Jag har inte riktigt hajat om jag är på andra sidan än.
Sjuk upplevelse. Häftigt att ha gjort men aaaaaldrig mer ska jag utsätta min kropp för nåt liknande. Mina knän blev helblåa och en märklig känsla av panik, rädsla och ilska uppstod när jag trampade vattnet i vaken. Det konstiga är att alla känslorna resulterade i ett hysteriskt skratt medan jag kämpade för livet.

Tankar på att MUCKbidraget skall gå till en fallskärmshopparkurs börja infinna sig. Nån som är sugen?

Imorrn ska Esset och jag erövra vinstäran i Mingus musikquiz.


Den här refrängen asså.



/ Arne-Arne-Plommon

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bara din beskrivning av isvaks-badandet gav mej ångest. Så jag tror att det inte är något för mej.

2009-03-05 @ 18:46:48
URL: http://www.ellie13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0