Empati Impotenti Reinfeldti

Denna sida har revolutionerat mina kvällsstunder: TED
TED bjuder på riktigt bra tal och jag fungerar som en digital livscoach när helst man vill.

Trots att det är skitkul här med gänget och allt så har man lite hemlängtan. All fys, körning och skjutning tär väl på en antar jag. Ska bli riktigt najs att komma hem och bli ompysslad av min ömma moder. På tisdag kommer jag hem för att njuta ända till söndagen. Eller ja, om ingen i det gamla Fkp-gardet vill göra gatorna osäkra så kanske jag åker upp redan på fredag.

Bjuder på en fikabild på fina kamrater en vacker vinterkväll någonstans i Stockholm:
Från vänster: Pekings storsnusare Filip Karnock, Vallentunas stolthet Viktoria Ejdervik och Södertäljebusen Mattias Åhman. Ekholms nackhår räknas knappast.


Och tack Gud för "My horse and Me"-spelet som underlättar logementsnätterna. Håller verkligen igång ryttarkunskaperna nu när man inte får rida på ett tag. Man kan till och med rykta på spelet. 4 solar, bara att köpa!

Kommentarer
Postat av: Jasonthebeard

På fredag är det ju officiellt releaseparty för The Empyrean. Förövrigt är skivan storslagen.

2009-01-19 @ 03:26:16
URL: http://jasinthebard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0