Lifdragon åter i tjänst

Det är nåt speciellt med att åka tåg ensam för man måste ju verkligen börja småsnacka med grannen på sittplatsen brevid. Jag älskar mötet och den trivsel som uppstår mellan två främmande människor, det är nästan som man kännt varann hela livet. Sen verkar man ju inge en viss respekt när man har den gröna landslagsdräkten och baskern på sig ute i det civila. Märkligt, folk skulle bara veta hur töntigt det egentligen är.
Resan gick bra men det var skönt att slippa pendeln och istället hoppa in i Åhmans lilla skruttbil för att garva sig igenom resten av resan medan man berättade om vad varen av oss hade gjort under ledigheten.

Schemat inför nästa vecka ser mördande ut. Superfys hela veckan.

Jag gick intill Fredrik Wikingsson i nästan 50 m på centralen idag. Jag undrade faktiskt ett tag varför folk tittade på mig, men sen uppenbarade han sig vid min sida. Han var lång.
Och ståtlig.


Jag bjuder på en ytterst rolig nyårsbild:

Notera Sierras våldtäkt av Johns huvud. Är det det man kallar Knullrufs?



Nä, nu måste jag kila. Väntar på ett viktigt samtal.

Kommentarer
Postat av: Jasonthebeard

Den där hunden vill döda mig!

2009-01-11 @ 22:49:49
URL: http://jasinthebard.blogg.se/
Postat av: sandra

hmm..jag tror inte det var dom, men tack för tipset..såklart vill sidan krångla när jag ska kolla...Galet klockren bild!

2009-01-12 @ 20:35:05
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0