Baby Gramps

Det här är både skitroligt och konstigt. Och definitivt charmigt.

För er som inte orkar kolla på hela så rekommenderar jag början och sekvensen som börjar 12 minuter in i klippet.
Jag tror fan att killen har plundrat Mithril för att få hållbara strängar.


Klicka här !



En till video där han leker mänsklig digeridoo!



Kanske vårt musikvetarproffs Crab the Stab kan uttala sig om vilken genre detta kan tänkas höra hemma i?
ADHD-Folkjazz med strupsång?

Jag tror jag är lite nyförälskad!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad jag undrar är om männen i bakgrunden kommer undan med att vara gay bara för att dom är med den konstiga skäggiga mannen?

2009-01-30 @ 01:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0