Come give me Lön..

Varför heter det "Ge någon vad han tål" när det är precis det motsatta man eftersträvar?

Äntligen hemma och jag är på riktigt gott humör. Jag är vid sunda vätskor. Inte alls flegmatisk.
Tack Wäpling för att du förstört mitt ordförråd.

Jävlar vad jag ska fika loss i veckan. Jag ska spruta kaffe över min kropp som Stureplankidsen sprutar skumpa efter veckopengsutdelning.
Pulkaåkning skall också genomföras. Detta är ännu inte samverkat med någon kamrat så först till kvarn får bobba med mig!

Jag planerar så smått att återbringa fjolårets födelsedagssuccé med att stå värd för fest och eventuell utgång på lördag. Hur är intresset till denna tillställning månne tro?
Om Piskan är lika genial i sitt stiluppförande som förra gången så kanske det rentav blir samma tema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0