BlondinBenno (Fel på inlägget men vem fan orkar pilla med det?)

Dagen som gått: Vaknar 07.15 i en lamt ny-festad lägenhet på Gullmarsplan. Iväg till Centralen via den överpopulariserade tunnelbanan för att där frukostfika med skåningen utan hemligheter: Jacobsson. Tågresan flyter smidigt på till de rörande bilderna av Ocean's 13.
Väl hemma ber jag min ömma moder hämta mig på stationen för att jag ska slippa släpa hem stora väskan. Vi beslutar oss för att inviga det nya konditoriet på Danska vägen när vi ändå är ute och kör.
Pangtjoff!
En trevlig stunds kaffedrickande och en givande lägesrapport från Mor senare befinner vi oss på vägarna hem där plötsligt bilen framför oss tvärstannar på vägen för att hälsa på en gångtrafikant. Mysko!, tänker vi i vår relativt nya, men ändå flertalet gånger reparerad, cabriolet. När de båda två har hälsat klart briljerar framförvarande fordon att plötsligt vrålbromsa in i fronten på vår bil.
Krocken är ett faktum.
Jag förlorade båda armarna och blev förlamad i ena äggstocken men har återhämtat mig bra under eftermiddagen.

    En av 2 ytliga skador på vår kärra.

Sen har jag varit med Pantzar i Skövde och inhandlat Läderlappenkalsonger. Sjukt sexigt.

Slänger upp lite pixlar från mobilen

           Världens bästa fikaställe! Cafe 60 på Sveavägen                      Världens bästa Marcus! Hemmavid.


           En smått fascinerad Lisa Bergh med H.                                                  En mätt Jens



 Min hängning på Maskot Tord. Länge Leve Tony the Tiger!                Åhman och Ekholm, Stolta Livdragoner!


 Herr Tenenbaum sätter frisyrmodet inför kommande säsong.                 Ljuva kusiner. Hugo(somhelst).


                           Nyårsfirande Ahmed                                                                        FilurPantzar

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sådär glad som jag är på den bilden är jag nästan jämt.

2009-02-06 @ 01:36:59
URL: http://artvandelay.blogg.se/
Postat av: Marcus

"Det här köket är en estetisk våldtäkt."

2009-02-06 @ 01:37:49
URL: http://artvandelay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0