Underbar helg

Sen i förmiddags är jag stolt(?) ägare av en vinyl med Martin Best där han tolkar Bellman på engelska. Underligt och inte alls häftigt som jag först trodde.

Rawaz tog med oss grabbar (Basse och Pantzar) på en fejkad nära-dödenupplevelse igår.
Basse var nog närmast döden enligt hans mage iaf.
Allför många meter ovanför marken i ett litet enmotorigt leksaksplan får den jävla terroristen för sig att han ska demonstrera för oss glada ovetande hur det känns när man störtar baklänges samtidigt som motorn inte fungerar.
Vilken jävla idiot du är Rawaz. Tack!
Det var nog bland det coolaste jag varit med om.

"Med en sån start på dagen kan inget gå fel" tänkte jag och blev medlurad till Albin för att skruva ihop Stefan.
Stefan är en svart ikeastol.
Bra eftermiddag med cyklande i soffan och kaffe serverat i urgamla kinesmuggar.

Och en kväll som startar på Athena tillsammans med John och Esset kan bara sluta att dessa två herrar går hem alldeles för överfriskade kl 05.00 efter åtskilliga timmar av filosofiska diskussioner.
Jag tror faktiskt vi löste några av världens svåraste existensproblem där i lädersoffan.

Hanna är sexigast i världen. Hela världen.



En veckas nattarbete nalkas på det lokala mejeriet.
Samtidigt har mina fotbollsåterupptagningstankar skridit så långt till verket att jag i veckan tänker kontakta den ansvarige värvaren för Gudhems fotbollslag.

Peace and love. . .

Kommentarer
Postat av: Rawaz

Okay, jag kan flyga. Tell your friends about me.

2008-03-16 @ 22:25:48
URL: http://rawaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0