*host*Plutokrat!*host*

Biljetterna är bokade och jag har en vecka kvar på jobbet. Livet leker.
Den 17 april bär det av till terra incognito. Jag, Hanna och våra ryggsäckar ska till de varma marker i Asien och njuta.

Det leder mig till:
Härmed yrkar jag på förstatjing på Didrock under hans homecomingtour. Har planerat ett långt och mysigt bubbelbad med allas våran egna golddigger. Levande ljus, lite räkor och en flaska rött och vips så har jag han på rygg.
Erik själv har ingen talan.


Pantzar och jag smider onda planer på msn. Krickelin ska vandaleras på lördag. En favorit i repris kanske (hånfullt skrockar han och riktar attacken mot John)?

Kommentarer
Postat av: Erik L

Absolutely Salutely

2008-03-27 @ 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0