Rawhide

Anmäld till högskoleprovet. Allt under 2.1 är katastrof.
Fast det blir såklart lite jobbigt när man har bowling med Mejjan kvällen innan. Personalstyrkan har ju en fabläss för alkoholinmundigande.  Är man karl nog att stå emot?

Fika och RISK, Fika och RISK.
När ska folk från Gudhem bli människor? Ty dessa primater vaknar och går upp på kvällen då annars en vettig människa sedan länge har utgjort dagens hårda arbete i Mejerifabriken. Och sedan har de mage att påstå sig vara "för trötta" för att fika.

Man kan aldrig vara för trött för att fika.

Men okey jag ger mig, det får väl bli 5 timmars RISK-spelande långt inpå natten (då arbetare skall sova enligt Svea Rikes Lag). Allt för er kära fränder. För ni vet ju inte bättre!

Har Lunko frysit ihjäl i De okända trakterna kring Sameland, där alla sydbor kan göra sig en bra karriär inom mediabranschen.

Det är ju trots allt den där dagen på året då man ska vara kärleksfull och kåt:
image7
Observera ölburken i handen. Det är typisk att jag måste vara berusad när jag gör en sån här grej.


Kommentarer
Postat av: Daniel

haha, du har ju en ölburk i handen för det är en del av kärleken!

2008-02-14 @ 18:35:25
URL: http://bloodonthetracks.blogg.se
Postat av: Calle G

true.. märkligt är också att jag stavade rätt!

2008-02-14 @ 20:29:37
URL: http://omitmyself.blogg.se/
Postat av: marx, din enbente vän

"har jag i enighet med mig själv beslutat mig för att börja blogga mer frekvent och således även innehållsfattigare."

2008-02-26 @ 01:18:11
URL: http://artvandelay.blogg.se
Postat av: Calle G

Jag har svårt att komma loss mig Svenssonliv och dessutom suger min nuvarande dator termitpung.
Ska våga mig på ett försök inom det snaraste!

2008-02-26 @ 13:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0