Civilisationens vagga låg iaf inte på Stureplan..

Hallå där, syster. Kommer ni ihåg mig? Pojken med de rubbade cirklarna, ni vet sådär kvadratisk och glad?

En Semi-comeback efter en lång och skön semester på Mejeriet är till stunda. Och i väntan på nästa underbara semester har jag i enighet med mig själv beslutat mig för att börja blogga mer frekvent och således även innehållsfattigare.
För det är ju rätt gemytligt ändå.
Att blogga alltså.

Jag svävar fortfarande i stor ovisshet angående  Blondinbellas blogg.
Den måste väl ändå vara den ultimata parodin? Fast det framgår inte helt tydligt. Snälla hjälp mig att avgöra!
Real eller pokerbluff?

Helgens aktiviteter kommer i huvudsak bestå av den fysiskt ansträngande och hjärndöda aktiviteten "Slå ner fånigt formade pinnar med ett alldeles för tungt och 90-tals inspirerat klot som är defekt".
Denna syssla kommer toppas med det högt mer värderade och givande njutningsgöromålet öldrickning.


En hälsning från The tight ones
image5

Fuck you, mr Laser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0